Kochane Wilczki! Szanowni Rodzice!
Na początku chcę podziękować wszystkim za zaangażowanie w nasz kiermasz ciast! ♥ Wyszło świetnie i zebrałyśmy naprawdę sporo pieniędzy na zimowisko i materiały na zbiórki :))
W najbliższą sobotę, tj. 9.12 nie ma zbiórki, ponieważ jadę na rekolekcje. Mam nadzieję,że dobrze wykorzystacie wolny czas :)
~~~
Spotkanie opłatkowe 16.12
Zapraszamy serdecznie Wilczki wraz z Rodzicami na wigilię harcerską w Parafii Świętej Urszuli. Obchodzimy ją wspólnie z harcerkami, wilczkami z 5.GL i harcerzami.
Plan spotkania:
9:30 Zbiórka wilczków w sali kolumnowej*
10:00 Msza Święta
11:00 Życzenia, poczęstunek, przedstawienie i kolędowanie- w sali kolumnowej (sala najbliżej parkingu, tak jak się wchodzi do kancelarii parafialnej)
ok. 12:00 Apel **
ok. 12:30 Zakończenie
Można przynieść ze sobą ciasto lub napój :)
*Wilczki zapraszam do sali kolumnowej na godzinę 9:30 ponieważ tak jak Wam mówiłam- jesteśmy odpowiedzialne za kolędowanie, więc ustalimy co będziemy śpiewać. Jeśli któraś z Was chce wziąć jakiś instrument i zagrać jakąś kolędę- jak najbardziej może, tylko dajcie mi wcześniej o tym znać :)
**Wilczki- pamiętam,że kilka z Was prawie zdało swoje punkty- jeśli chcecie je dokończyć przed naszą wigilią, żeby na apelu mieć przyznane- napiszcie do mnie i coś ustalimy!
Przypominam też,że zbieramy stroje zwierząt z księgi dżungli do skrzyni ekspresji- jeśli któraś z Was coś znalazła lub zrobiła, to możecie przynieść, przydadzą nam się na zimowisko :)
~~~
Zimowisko
Wielkimi krokami zbliżamy się do naszego zimowego wyjazdu, dlatego umieszczam ekwipunek, żebyście zdążyły wszystko skompletować :)
Wyjazd: Zbiórka o 7:15 pod kościołem św. Urszuli, w sali zostawiamy rzeczy i idziemy na Mszę, potem ok.8:30 jedziemy.
Powrót: Ok.13:00 przyjedziemy pod parafię św. Urszuli.
EKWIPUNEK:
• duży plecak- w którym zmieścicie wszystkie swoje rzeczy
• mały plecak
• śpiwór, karimata ( + ewentualnie kocyk i poduszeczka)
• pełne umundurowanie (koszula mundurowa, granatowa spódnica, chusta, pasek, sweter, beret, getry)
• duży plecak- w którym zmieścicie wszystkie swoje rzeczy
• mały plecak
• śpiwór, karimata ( + ewentualnie kocyk i poduszeczka)
• pełne umundurowanie (koszula mundurowa, granatowa spódnica, chusta, pasek, sweter, beret, getry)
• ciepła kurtka + szalik + czapka + rękawiczki
• długie spodnie (najlepiej legginsy)
• 3 koszulki (granatowe lub czarne)
• buty (trapery, śniegowce lub kozaki)
• buty do chodzenia po szkole• klapki pod prysznic
• 3 koszulki (granatowe lub czarne)
• buty (trapery, śniegowce lub kozaki)
• buty do chodzenia po szkole• klapki pod prysznic
•
coś
ciepłego do spania (spodnie + bluza + koszulka)
• strój na zajęcia sportowe
• bielizna osobista
• kilka par skarpet + ciepłe do spania + 2 pary rajstop (cieliste lub czarne)
• menażka (lub miseczka i talerzyk) + sztućce + kubek- tylko nie szklane!
• ręcznik
• kosmetyczka z zawartością
• śpiewnik, kronika wilczka, mowglik
• bielizna osobista
• kilka par skarpet + ciepłe do spania + 2 pary rajstop (cieliste lub czarne)
• menażka (lub miseczka i talerzyk) + sztućce + kubek- tylko nie szklane!
• ręcznik
• kosmetyczka z zawartością
• śpiewnik, kronika wilczka, mowglik
• piórnik, a w nim flamastry, długopis, ołówek, nożyczki, klej
• uzupełniona sakiewka sobieradka (a w niej: nitka,igła,długopis,kartka,guzik,ew.małe nożyczki, kawałek sznurka, ew.kompas, plasterek, taśma)
• chusteczki
• latarka + zapasowe baterie
• wieszak na ubrania ( na mundur)
• legitymacja szkolna – PODBITA!
• strój kąpielowy
• uzupełniona sakiewka sobieradka (a w niej: nitka,igła,długopis,kartka,guzik,ew.małe nożyczki, kawałek sznurka, ew.kompas, plasterek, taśma)
• chusteczki
• latarka + zapasowe baterie
• wieszak na ubrania ( na mundur)
• legitymacja szkolna – PODBITA!
• strój kąpielowy
• zegarek (nie jest wymagany,ale może się przydać)
• apteczka osobista (W SIATECZCE PODPISANE IMIENIEM I NAZWISKIEM- oprócz leków które córka przyjmuje stale, też takie na ból głowy, brzucha- ja nie mogę podawać dzieciom żadnych leków, dlatego w razie potrzeby muszą mieć własne. Siateczka będzie u mnie i w razie potrzeby, po konsultacji z rodzicem podam lek)
• telefon komórkowy + ładowarka (można,ale nie trzeba- osobiście odradzam branie telefonów. Dziewczynki będą mogły w wyznaczonym czasie zadzwonić z telefonów kadry)
• dobry humor
Nie bierzemy ze sobą: słodyczy, sprzętów elektronicznych typu mp3, mp4
Najlepiej,żeby dzieci pakowały się same- ułatwia to potem znalezienie rzeczy :) Pakujemy się w 1 plecak i ew. 1 mniejszy do autokaru- tak,żeby każda dziewczynka bez problemu mogła przenieść swój bagaż.
Czas na telefony: dziewczynki będą mogły dzwonić codziennie po obiedzie- tj. ok. 14:00.
W razie potrzeby pod telefonem będą:
Akela Magdalena Skomorowska tel. 510 368 250
Bagheera Agnieszka Bocian tel. 578 607 017
Akela 2. Gromady Lubelskiej Katarzyna Polak tel. 731 953 927Zdjęcia ze Spotkania opłatkowego i Apelu- druga gwiazdka Klary i obietnica Marysi K :
https://photos.app.goo.gl/uc9X6IuTbBzWyQAu2
• dobry humor
Nie bierzemy ze sobą: słodyczy, sprzętów elektronicznych typu mp3, mp4
Najlepiej,żeby dzieci pakowały się same- ułatwia to potem znalezienie rzeczy :) Pakujemy się w 1 plecak i ew. 1 mniejszy do autokaru- tak,żeby każda dziewczynka bez problemu mogła przenieść swój bagaż.
Czas na telefony: dziewczynki będą mogły dzwonić codziennie po obiedzie- tj. ok. 14:00.
W razie potrzeby pod telefonem będą:
Akela Magdalena Skomorowska tel. 510 368 250
Bagheera Agnieszka Bocian tel. 578 607 017
Akela 2. Gromady Lubelskiej Katarzyna Polak tel. 731 953 927Zdjęcia ze Spotkania opłatkowego i Apelu- druga gwiazdka Klary i obietnica Marysi K :
https://photos.app.goo.gl/uc9X6IuTbBzWyQAu2
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz