Drogie Wilczki! Szanowni Rodzice!
Połowa wakacji już za nami a co za tym idzie nasz obóz zaczyna się już w poniedziałek.
Spotykamy się o 7 na parkingu przy parafii i wspólnie jedziemy na miejsce.
Bardzo dziękuję za zgłoszenie się rodzicom do zawiezienia nas i odebrania.
Jeżeli ktoś jeszcze czegoś nie doniósł (zwłasza zgody) to koniecznie musi przynieść, inaczej nie będę mogła go zabrać.
Przypominam o jednym plecaku, karimacie, spiworze, kocu oraz cieplej piżamie.
Powrót planowany jest w piątek w okolicach 17-18.
Do zobaczenia na obozie!
Ze wszystkich sił!
Akela
piątek, 5 sierpnia 2016
poniedziałek, 11 lipca 2016
Spotkanie z rodzicami 13.07.2016r
Szanowni Państwo!
Spotkanie przed obozem odbędzie się w środę 13.07.2016r o 19 w spichlerzu.
Proszę o przyniesienie wypełnionych kart uczestnictwa i w miarę możliwości wpłaty pieniężnej.
Że wszystkich sił!
Akela
Spotkanie przed obozem odbędzie się w środę 13.07.2016r o 19 w spichlerzu.
Proszę o przyniesienie wypełnionych kart uczestnictwa i w miarę możliwości wpłaty pieniężnej.
Że wszystkich sił!
Akela
czwartek, 7 lipca 2016
Obóz garść informacji
Drogie Wilczki! Szanowni Rodzice!
Miejsce naszego obozu ponownie uległo zmianie z powodu braku odpowiedniej dokumentacji w poprzednim ośrodku.
Nowe miejsce to Zawieprzyce (około 25 km od Lublina).
Dokładny adres to: Zawieprzyce 121, 21-077 Spiczyn
Nasze namioty rozbijemy przy ośrodku.
Termin obozu: 8-12.08.2016r.
Koszt wyjazdu to 250 zł.
Wszystkich, którzy chcą wziąć udział w obozie proszę o potwierdzenie telefonicznie (dzwoniąc lub wysyłając SMS) do niedzieli (10.07.16). Niektórzy już deklarowali swój udział jednak dla pewności proszę o potwierdzenie jeszcze raz.
W przyszłym tygodniu odbędzie się również spotkanie na którym odbiorę od Państwa karty uczestnictwa oraz wpłaty. Jest również możliwość wpłacenia pieniędzy na konto jednak przy każdej wpłacie należy mnie o tym poinformować.
Proszę o wydrukowanie i uzupełnienie kart na spotkanie przed wyjazdem. Bez niej nie mogę zabrać dziecka na wyjazd.
Link do pobrania karty uczestnictwa:
https://drive.google.com/file/d/0BzgvyA8vPe4RZkdzU1J4M1ZnYVk/view?usp=sharing
W niedzielę podam również dokładny termin spotkania (na pewno będzie to popołudnie lub wczesny wieczór).
Proszę również o zastanowienie się czy są Państwo w stanie zawieść wspólnie dziewczynki na miejsce i podobnie przywieźć je do Lublina. Ten sposób transportu w dużym stopniu odciąży wydatki obozowe.
W razie pytań lub niejasności proszę o kontakt telefoniczny.
Akela Aleksandra Rębisz 663 513 414
Drogie Wilczki!
Na obóz zabieramy tylko najpotrzebniejsze rzeczy i pakujemy się w 1 plecak. Poniżej zamieszczam listę rzeczy, które należy mieć.
III. INNE
* Sakiewka Sobieradka (a w niej: nitka, igła, zapałki, zapasowy guzik, notesik, długopis, agrafka, latarka)
* Kosmetyczka(a w niej: mydło, szczoteczka i pasta do zębów, szampon do włosów, szczotka do włosów, gąbka)
* Klapki pod prysznic
* 2 ręczniki
*Chusteczki higieniczne,
*Piórnik z kredkami i flamastrami, klej, nożyczki
Uprzejmie proszę o to, aby dziewczynki nie zabierały na obóz telefonów komórkowych i innych drogich sprzętów multimedialnych, gdyż dziewczynki mogą je łatwo pogubić lub zniszczyć podczas zabaw.
Miejsce naszego obozu ponownie uległo zmianie z powodu braku odpowiedniej dokumentacji w poprzednim ośrodku.
Nowe miejsce to Zawieprzyce (około 25 km od Lublina).
Dokładny adres to: Zawieprzyce 121, 21-077 Spiczyn
Nasze namioty rozbijemy przy ośrodku.
Termin obozu: 8-12.08.2016r.
Koszt wyjazdu to 250 zł.
Wszystkich, którzy chcą wziąć udział w obozie proszę o potwierdzenie telefonicznie (dzwoniąc lub wysyłając SMS) do niedzieli (10.07.16). Niektórzy już deklarowali swój udział jednak dla pewności proszę o potwierdzenie jeszcze raz.
W przyszłym tygodniu odbędzie się również spotkanie na którym odbiorę od Państwa karty uczestnictwa oraz wpłaty. Jest również możliwość wpłacenia pieniędzy na konto jednak przy każdej wpłacie należy mnie o tym poinformować.
Proszę o wydrukowanie i uzupełnienie kart na spotkanie przed wyjazdem. Bez niej nie mogę zabrać dziecka na wyjazd.
Link do pobrania karty uczestnictwa:
https://drive.google.com/file/d/0BzgvyA8vPe4RZkdzU1J4M1ZnYVk/view?usp=sharing
W niedzielę podam również dokładny termin spotkania (na pewno będzie to popołudnie lub wczesny wieczór).
Proszę również o zastanowienie się czy są Państwo w stanie zawieść wspólnie dziewczynki na miejsce i podobnie przywieźć je do Lublina. Ten sposób transportu w dużym stopniu odciąży wydatki obozowe.
W razie pytań lub niejasności proszę o kontakt telefoniczny.
Akela Aleksandra Rębisz 663 513 414
Drogie Wilczki!
Na obóz zabieramy tylko najpotrzebniejsze rzeczy i pakujemy się w 1 plecak. Poniżej zamieszczam listę rzeczy, które należy mieć.
I. RZECZY NIEZBĘDNE
*Legitymacja
*Mundur, w którym jedziemy (koszula, beret, spódnica, chusta, podkolanówki granatowe, ew. rajstopy- czarne/ cieliste)
*Zgoda od rodziców na wyjazd (jeśli nie została dostarczona wcześniej)
*Leki zażywane stale (powinna o nich wiedzieć Akela!!)
*Śpiwór + koc (poduszeczka)
* Karimata
*Latarka, zapasowe baterie
*Kronika wilczka
*Miseczka, talerzyk, kubek, sztućce - koniecznie metalowe lub plastikowe, NIE bierzemy szklanych !! Warto pamiętać o oznakowaniu/podpisaniu poszczególnych elementów.
II.UBRANIA
*podkoszulki na każdy dzień, najlepiej granatowe lub czarne
*rajstopy (dwie pary, najlepiej czarne/ cieliste)
*skarpety na każdy dzień
*ubranie do spania(dresy, podkoszulka, muszą być ciepłe);
*bielizna osobista na każdy dzień
*Spodnie/leginsy; ( wygodne na olimpiadę sportową)
*Sweter mundurowy
*Buty za kostkę
*Mundur, w którym jedziemy (koszula, beret, spódnica, chusta, podkolanówki granatowe, ew. rajstopy- czarne/ cieliste)
*Zgoda od rodziców na wyjazd (jeśli nie została dostarczona wcześniej)
*Leki zażywane stale (powinna o nich wiedzieć Akela!!)
*Śpiwór + koc (poduszeczka)
* Karimata
*Latarka, zapasowe baterie
*Kronika wilczka
*Miseczka, talerzyk, kubek, sztućce - koniecznie metalowe lub plastikowe, NIE bierzemy szklanych !! Warto pamiętać o oznakowaniu/podpisaniu poszczególnych elementów.
II.UBRANIA
*podkoszulki na każdy dzień, najlepiej granatowe lub czarne
*rajstopy (dwie pary, najlepiej czarne/ cieliste)
*skarpety na każdy dzień
*ubranie do spania(dresy, podkoszulka, muszą być ciepłe);
*bielizna osobista na każdy dzień
*Spodnie/leginsy; ( wygodne na olimpiadę sportową)
*Sweter mundurowy
*Buty za kostkę
*strój kąpielowy
III. INNE
* Sakiewka Sobieradka (a w niej: nitka, igła, zapałki, zapasowy guzik, notesik, długopis, agrafka, latarka)
* Kosmetyczka(a w niej: mydło, szczoteczka i pasta do zębów, szampon do włosów, szczotka do włosów, gąbka)
* Klapki pod prysznic
* 2 ręczniki
*Chusteczki higieniczne,
*Piórnik z kredkami i flamastrami, klej, nożyczki
Uprzejmie proszę o to, aby dziewczynki nie zabierały na obóz telefonów komórkowych i innych drogich sprzętów multimedialnych, gdyż dziewczynki mogą je łatwo pogubić lub zniszczyć podczas zabaw.
Ze wszystkich sił!
Akela
niedziela, 19 czerwca 2016
25.06.2016r. Rozesłanie na obozy
Kochane Wilczki!
W następna sobotę odbędzie się Rozesłanie na obozy. Odbędzie się ono w Świdniku w parafii pw. Najświętszej Maryi Panny Matki Kościoła przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego 32. Jechać będziemy samochodami spod naszego kościoła.
Wyruszamy o godzinie 7:30, spotykamy się o 7:20.
Powrót: około 10:30 wyjedziemy ze Świdnika, przy św. Urszuli będziemy około godziny 11.
Weźcie ze sobą coś do picia i pamiętajcie o pełnym mundurze!
Kto jeszcze nie potwierdził swojego uczestnictwa ma czas do środy.
Ze wszystkich sił!
Baloo
W następna sobotę odbędzie się Rozesłanie na obozy. Odbędzie się ono w Świdniku w parafii pw. Najświętszej Maryi Panny Matki Kościoła przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego 32. Jechać będziemy samochodami spod naszego kościoła.
Wyruszamy o godzinie 7:30, spotykamy się o 7:20.
Powrót: około 10:30 wyjedziemy ze Świdnika, przy św. Urszuli będziemy około godziny 11.
Weźcie ze sobą coś do picia i pamiętajcie o pełnym mundurze!
Kto jeszcze nie potwierdził swojego uczestnictwa ma czas do środy.
Ze wszystkich sił!
Baloo
wtorek, 14 czerwca 2016
19.06.2016r. Festyn parafialny
Kochane Wilczki!
W tą sobotę nie ma zbiórki, spotkamy się za to w niedzielę o godzinie 11 na festynie parafialnym. O godzinie 12 idziemy wspólnie na mszę świętą, a bawić się będziemy do godziny 15.
Potrzebujemy co najmniej 7 chętnych osób, które upieką minimum 20 kolorowych, pysznych babeczek :)
Porozmawiajcie z rodzicami i powiedzcie Akeli do piątku wieczorem czy jesteście chętne. Pieniądze zebrane z ich sprzedaży będą przeznaczone na potrzeby gromady. Jeżeli 7 osób się nie zgłosi, Akela sama je wyznaczy ;)
Spotykamy się w pełnym umundurowaniu.
Drodzy Rodzice!
Bardzo prosimy, alby odbierając dzieci znaleźli chwilę na rozmowę z nami. Mamy do przekazania informacje odnośnie zakończenia roku, które odbędzie się 25 czerwca.
Ze wszystkich sił!
Baloo
W tą sobotę nie ma zbiórki, spotkamy się za to w niedzielę o godzinie 11 na festynie parafialnym. O godzinie 12 idziemy wspólnie na mszę świętą, a bawić się będziemy do godziny 15.
Potrzebujemy co najmniej 7 chętnych osób, które upieką minimum 20 kolorowych, pysznych babeczek :)
Porozmawiajcie z rodzicami i powiedzcie Akeli do piątku wieczorem czy jesteście chętne. Pieniądze zebrane z ich sprzedaży będą przeznaczone na potrzeby gromady. Jeżeli 7 osób się nie zgłosi, Akela sama je wyznaczy ;)
Spotykamy się w pełnym umundurowaniu.
Drodzy Rodzice!
Bardzo prosimy, alby odbierając dzieci znaleźli chwilę na rozmowę z nami. Mamy do przekazania informacje odnośnie zakończenia roku, które odbędzie się 25 czerwca.
Ze wszystkich sił!
Baloo
piątek, 10 czerwca 2016
Brak zbiórki 11.06.206r
Drogie Wilczki!
Niestety jutro zbiórka nie może się odbyć. Przepraszamy za tak późną informację lecz mamy nadzieję, że czas, który spędziłybyście na zbiórce aktywnie spożytkujecie w inny sposób.
Przy naszej parafii niedługo odbędzie się kiermasz dlatego sprawdzajcie regularnie bloga, gdyż będą pojawiać się rożne informacje.
Ze wszystkich sił!
Akela
Niestety jutro zbiórka nie może się odbyć. Przepraszamy za tak późną informację lecz mamy nadzieję, że czas, który spędziłybyście na zbiórce aktywnie spożytkujecie w inny sposób.
Przy naszej parafii niedługo odbędzie się kiermasz dlatego sprawdzajcie regularnie bloga, gdyż będą pojawiać się rożne informacje.
Ze wszystkich sił!
Akela
środa, 1 czerwca 2016
Zbiórka 4.06.2016r.
Kochane Wilczki!
W najbliższą sobotę spotykamy się o godzinie 11, zbiórka skończy się o 13.30
Weźcie ze sobą:
Ze wszystkich sił!
Baloo
W najbliższą sobotę spotykamy się o godzinie 11, zbiórka skończy się o 13.30
Weźcie ze sobą:
- To co każdy wilczek powinien mieć
- Śpiewnik
- Igłę i nitkę koloru filcu
- Filc w kolorze swojej szóstki przynajmniej na prostokąt 20x10cm
- zdrowe drugie śniadanie
- nożyczki
- Dobry humor :)
Ze wszystkich sił!
Baloo
Subskrybuj:
Posty (Atom)