czwartek, 11 września 2014

Zbiórka 13.09.2014r.

Drogie Wilczki!
Zapraszam Was bardzo, bardzo, bardzo na najbliższą zbiórkę  już w tą sobotę o 9. :)
Pamiętajcie o swoich notatnikach i proszę by każda miała ze sobą metr sznurka. Będzie czas na zdawanie stopnia :)

Polecam by zabrać ze sobą ZDROWE drugie śniadanie i coś do picia.

Nie mogę doczekać się naszego spotkania :D

Ze wszystkich sił!
Akela

Ps. W galerii znajdują się zdjęcia z obozu. Miłego oglądania i wspominania :)

poniedziałek, 1 września 2014

Rozpoczęcie roku harcerskiego 2014/2015

Szanowni Rodzice! Drogie Wilczki!

Już we wrześniu wkraczamy ponownie w świat przygód z Księgą Dżungli!
Oto informacje o najbliższym większym wydarzeniu - rozpoczęciu roku harcerskiego :)
5 września (piątek) spotykamy się o 17.40 pod parafią św. Wojciecha.
Wraz z całym Hufcem żeńskim będziemy uczestniczyć we Mszy świętej o 18.00. Proszę o nie spóźnianie się, ponieważ będzie to Msza z wiernymi. Oczywiście obowiązuje pełne umundurowanie i związane włosy :)
Po Mszy odbędzie się apel Hufca, na którym będzie miało miejsce przejście harcerek z drużyn do grona szefowych oraz mianowanie nowych szefowych innych jednostek.
Zapraszam serdecznie wszystkich rodziców! Warto wkroczyć wraz ze swoją pociechą w nowy rok harcerski :)

Jeśli chodzi o zbiórki, to kalendarium wygląda tak:
5 września -  rozpoczęcie roku harcerskiego
6 września - zbiórka :) o 9 :)
13 września -  zbiórka :)
20 września - brak zbiórki
27 września - zbiórka :)


W razie pytań proszę pisać na maila gromady (8gl.fse@gmail.com) lub kontaktować się telefonicznie.

Ze wszystkich sił!
Akela

sobota, 12 lipca 2014

Już za parę dni, za dni parę :)

Szanowni Rodzice! Kochane Wilczki!
Poniżej zamieszczam szczegóły wyjazdu.

19 lipca spotykamy się o 8.40 na stacji Orlen obok kościoła św. Urszuli Ledóchowskiej.
Wyjazd planowany jest na 9.00.

Wracamy 25 lipca. Bus przyjedzie po nas o godzinie 12.00. Jak będziemy wyjeżdżać to podamy Państwu sms-em znać o której orientacyjnie będziemy. 

Co zabrać na obóz


I. RZECZY NIEZBĘDNE
  • Legitymacja
  • Kieszonkowe(nie więcej niż 30zł)
  • Mundur, w którym jedziemy (koszula, beret, spódnica, chusta, podkolanówki granatowe, ew. rajstopy- czarne/ cieliste)
  • Zgoda od rodziców na wyjazd (jeśli nie została dostarczona wcześniej)
  • Leki zażywane stale(powinna o nich wiedzieć Akela!!)
  • Śpiwór
  • Karimata
  • Latarka, zapasowe baterie
  • Kronika wilczka
  • Kapcie do chodzenia po domku ( mogą być te same co pod prysznic)
  • Miseczka, kubek, sztućce - koniecznie metalowe lub plastikowe, NIE bierzemy szklanych !! Warto pamiętać o oznakowaniu poszczególnych elementów.
II.UBRANIA
  •  podkoszulki na każdy dzień, najlepiej granatowe lub czarne
  •  rajstopy (dwie pary, najlepiej czarne/ cieliste)
  •  skarpety na każdy dzień
  • ubranie do spania(dresy, podkoszulka, muszą być ciepłe);
  • bielizna osobista na każdy dzień
  • Spodnie lub krótkie spodenki;( wygodne na olimpiadę sportową)
  • Sweter mundurowy
  • Buty za kostkę
  • Płaszcz od deszczu
  • Sandały
  • strój kąpielowy
III. INNE
  • Sakiewka Sobieradka (a w niej: nitka, igła, zapałki, zapasowy guzik, notesik, długopis, agrafka, latarka)
  • Kosmetyczka(a w niej: mydło, szczoteczka i pasta do zębów, szampon do włosów, szczotka do włosów, gąbka, coś na komary)
  • Klapki pod prysznic
  • 3 ręczniki (w tym jeden na plażę)
  • Chusteczki higieniczne, nawilżone
  • Piórnik z kredkami i flamastrami, klej, nożyczki



Uprzejmie proszę o to, aby dzieci nie zabierały na obóz telefonów komórkowych i innych drogich sprzętów multimedialnych, gdyż dziewczynki mogą je łatwo pogubić lub zniszczyć podczas zabaw.
Jeśli jednak dziecko będzie miało telefon to będzie mogło go używać w godzinach od 19 do 20. Przez resztę dnia telefony będą schowane w pudełku gdzie nic im się nie stanie.
Kontakt całodniowy będzie dostępny pod numerami:
Akela (Anna Malisz)- 728374430,
Bagheera (Aleksandra Rębisz)- 607265931,


Proszę także o pakowanie tylko wyżej wymienionych rzeczy, gdyż potem dzieci muszą dźwigać zbędne kilogramy. Najlepiej będzie kiedy dziecko będzie spakowane w JEDEN PLECAK. Jest to większy komfort przy przenoszeniu bagażu i pewność, że nic nie zaginie. Proszę też nie wyręczać całkowicie dziecka przy pakowaniu, a jedynie mu pomóc, tak aby bez problemu mogło odnaleźć swoje rzeczy.
Za drogocenne rzeczy zagubione podczas obozu przez dziecko nie odpowiada żaden z opiekunów, chyba że zostały one wcześniej oddane pod ich opiekę(np. telefony).

środa, 25 czerwca 2014

Rozesłanie na obozy 28.06.2014r.

Drogie Wilczki i Drodzy Rodzice!
Zapraszam na tego roczne Rozesłanie, w sobotę 28 czerwca do parafii pw. św. Antoniego. Spotykamy się o 9.30 przy parafii. Rozpoczniemy próbą śpiewu o 9.40, następnie o 10 odbędzie się Msza Święta, a po niej krótki apel. Proszę o pełne umundurowanie ( koszula mundurowa, spódnica, jednolite rajstopy - cieliste lub granatowe -  w razie gdy będzie zimno, podkolanówki/getry granatowe, berety i chusty). 
Przypominam, że na rozesłaniu będę zbierać wpłaty i karty obozowe . Proszę o niezapomnienie o nich.

Jeśli są jakieś pytania służę odpowiedzią pod telefonem. 
pozdrawiam
Akela

piątek, 20 czerwca 2014

zbiórka 21.06.2014

Drogie Wilczki jutro oczywiście jest zbiórka o 9 jak zawsze :) zachęcam przygotować punkty stopnia.  Można przynieść już wpłaty na wyjazd i wypełnione karty.

Pozdrawiam
Akela

piątek, 13 czerwca 2014

zbiórka 14.06.2014r.

Wilczki!
Zbiórka już jutro o 9. Zabierzcie ze sobą drugie śniadanie i sakiewki sobieradka. Przypomnijcie sobie znaki patrolowe i szyfry :)

pozdrawiam
Akela

piątek, 6 czerwca 2014

...

Drogie wilczki,
przypominam że jutro tj. 07.06.2014r. zbiórka nie odbędzie się.
Wszystkim którzy biorą udział w biegu Solidarności życzę powodzenia.

pozdrawiam
Akela