Drogie Wilczki!
Zapraszam Was bardzo, bardzo, bardzo na najbliższą zbiórkę już w tą sobotę o 9. :)
Pamiętajcie o swoich notatnikach i proszę by każda miała ze sobą metr sznurka. Będzie czas na zdawanie stopnia :)
Polecam by zabrać ze sobą ZDROWE drugie śniadanie i coś do picia.
Nie mogę doczekać się naszego spotkania :D
Ze wszystkich sił!
Akela
Ps. W galerii znajdują się zdjęcia z obozu. Miłego oglądania i wspominania :)
czwartek, 11 września 2014
poniedziałek, 1 września 2014
Rozpoczęcie roku harcerskiego 2014/2015
Szanowni Rodzice! Drogie Wilczki!
Już we wrześniu wkraczamy ponownie w świat przygód z Księgą Dżungli!Oto informacje o najbliższym większym wydarzeniu - rozpoczęciu roku harcerskiego :)
5 września (piątek) spotykamy się o 17.40 pod parafią św. Wojciecha.
Wraz z całym Hufcem żeńskim będziemy uczestniczyć we Mszy świętej o 18.00. Proszę o nie spóźnianie się, ponieważ będzie to Msza z wiernymi. Oczywiście obowiązuje pełne umundurowanie i związane włosy :)
Po Mszy odbędzie się apel Hufca, na którym będzie miało miejsce przejście harcerek z drużyn do grona szefowych oraz mianowanie nowych szefowych innych jednostek.
Zapraszam serdecznie wszystkich rodziców! Warto wkroczyć wraz ze swoją pociechą w nowy rok harcerski :)
Jeśli chodzi o zbiórki, to kalendarium wygląda tak:
5 września - rozpoczęcie roku harcerskiego
6 września - zbiórka :) o 9 :)
13 września - zbiórka :)
20 września - brak zbiórki
27 września - zbiórka :)
W razie pytań proszę pisać na maila gromady (8gl.fse@gmail.com) lub kontaktować się telefonicznie.
Ze wszystkich sił!
Akela
sobota, 12 lipca 2014
Już za parę dni, za dni parę :)
Szanowni Rodzice! Kochane Wilczki!
Poniżej zamieszczam szczegóły wyjazdu.
19 lipca spotykamy się o 8.40 na stacji Orlen obok kościoła św. Urszuli Ledóchowskiej.
Wyjazd planowany jest na 9.00.
Wracamy 25 lipca. Bus przyjedzie po nas o godzinie 12.00. Jak będziemy wyjeżdżać to podamy Państwu sms-em znać o której orientacyjnie będziemy.
Co zabrać na obóz
Proszę także o pakowanie tylko wyżej wymienionych rzeczy, gdyż potem dzieci muszą dźwigać zbędne kilogramy. Najlepiej będzie kiedy dziecko będzie spakowane w JEDEN PLECAK. Jest to większy komfort przy przenoszeniu bagażu i pewność, że nic nie zaginie. Proszę też nie wyręczać całkowicie dziecka przy pakowaniu, a jedynie mu pomóc, tak aby bez problemu mogło odnaleźć swoje rzeczy.
Poniżej zamieszczam szczegóły wyjazdu.
19 lipca spotykamy się o 8.40 na stacji Orlen obok kościoła św. Urszuli Ledóchowskiej.
Wyjazd planowany jest na 9.00.
Wracamy 25 lipca. Bus przyjedzie po nas o godzinie 12.00. Jak będziemy wyjeżdżać to podamy Państwu sms-em znać o której orientacyjnie będziemy.
Co zabrać na obóz
I. RZECZY
NIEZBĘDNE
- Legitymacja
- Kieszonkowe(nie więcej niż 30zł)
- Mundur, w którym jedziemy (koszula, beret, spódnica, chusta, podkolanówki granatowe, ew. rajstopy- czarne/ cieliste)
- Zgoda od rodziców na wyjazd (jeśli nie została dostarczona wcześniej)
- Leki zażywane stale(powinna o nich wiedzieć Akela!!)
- Śpiwór
- Karimata
- Latarka, zapasowe baterie
- Kronika wilczka
- Kapcie do chodzenia po domku ( mogą być te same co pod prysznic)
- Miseczka, kubek, sztućce - koniecznie metalowe lub plastikowe, NIE bierzemy szklanych !! Warto pamiętać o oznakowaniu poszczególnych elementów.
II.UBRANIA
- podkoszulki na każdy dzień, najlepiej granatowe lub czarne
- rajstopy (dwie pary, najlepiej czarne/ cieliste)
- skarpety na każdy dzień
- ubranie do spania(dresy, podkoszulka, muszą być ciepłe);
- bielizna osobista na każdy dzień
- Spodnie lub krótkie spodenki;( wygodne na olimpiadę sportową)
- Sweter mundurowy
- Buty za kostkę
- Płaszcz od deszczu
- Sandały
- strój kąpielowy
III. INNE
- Sakiewka Sobieradka (a w niej: nitka, igła, zapałki, zapasowy guzik, notesik, długopis, agrafka, latarka)
- Kosmetyczka(a w niej: mydło, szczoteczka i pasta do zębów, szampon do włosów, szczotka do włosów, gąbka, coś na komary)
- Klapki pod prysznic
- 3 ręczniki (w tym jeden na plażę)
- Chusteczki higieniczne, nawilżone
- Piórnik
z kredkami i flamastrami, klej, nożyczki
Uprzejmie
proszę o to, aby dzieci nie zabierały na obóz telefonów komórkowych i
innych drogich sprzętów multimedialnych, gdyż dziewczynki mogą je łatwo pogubić
lub zniszczyć podczas zabaw.
Jeśli
jednak dziecko będzie miało telefon to będzie mogło go używać w godzinach od 19
do 20. Przez resztę dnia telefony będą schowane w pudełku gdzie nic im się nie
stanie.
Kontakt
całodniowy będzie dostępny pod numerami:
Akela (Anna Malisz)- 728374430,
Bagheera (Aleksandra Rębisz)- 607265931,
Proszę także o pakowanie tylko wyżej wymienionych rzeczy, gdyż potem dzieci muszą dźwigać zbędne kilogramy. Najlepiej będzie kiedy dziecko będzie spakowane w JEDEN PLECAK. Jest to większy komfort przy przenoszeniu bagażu i pewność, że nic nie zaginie. Proszę też nie wyręczać całkowicie dziecka przy pakowaniu, a jedynie mu pomóc, tak aby bez problemu mogło odnaleźć swoje rzeczy.
Za
drogocenne rzeczy zagubione podczas obozu przez dziecko nie odpowiada żaden
z opiekunów, chyba że zostały one wcześniej oddane pod ich opiekę(np.
telefony).
środa, 25 czerwca 2014
Rozesłanie na obozy 28.06.2014r.
Drogie Wilczki i Drodzy Rodzice!
Zapraszam na tego roczne Rozesłanie, w sobotę 28 czerwca do parafii pw. św. Antoniego. Spotykamy się o 9.30 przy parafii. Rozpoczniemy próbą śpiewu o 9.40, następnie o 10 odbędzie się Msza Święta, a po niej krótki apel. Proszę o pełne umundurowanie ( koszula mundurowa, spódnica, jednolite rajstopy - cieliste lub granatowe - w razie gdy będzie zimno, podkolanówki/getry granatowe, berety i chusty).
Przypominam, że na rozesłaniu będę zbierać wpłaty i karty obozowe . Proszę o niezapomnienie o nich.
Jeśli są jakieś pytania służę odpowiedzią pod telefonem.
pozdrawiam
Akela
piątek, 20 czerwca 2014
zbiórka 21.06.2014
Drogie Wilczki jutro oczywiście jest zbiórka o 9 jak zawsze :) zachęcam przygotować punkty stopnia. Można przynieść już wpłaty na wyjazd i wypełnione karty.
Pozdrawiam
Akela
Pozdrawiam
Akela
piątek, 13 czerwca 2014
zbiórka 14.06.2014r.
Wilczki!
Zbiórka już jutro o 9. Zabierzcie ze sobą drugie śniadanie i sakiewki sobieradka. Przypomnijcie sobie znaki patrolowe i szyfry :)
pozdrawiam
Akela
Zbiórka już jutro o 9. Zabierzcie ze sobą drugie śniadanie i sakiewki sobieradka. Przypomnijcie sobie znaki patrolowe i szyfry :)
pozdrawiam
Akela
piątek, 6 czerwca 2014
...
Drogie wilczki,
przypominam że jutro tj. 07.06.2014r. zbiórka nie odbędzie się.
Wszystkim którzy biorą udział w biegu Solidarności życzę powodzenia.
pozdrawiam
Akela
przypominam że jutro tj. 07.06.2014r. zbiórka nie odbędzie się.
Wszystkim którzy biorą udział w biegu Solidarności życzę powodzenia.
pozdrawiam
Akela
Subskrybuj:
Posty (Atom)