czwartek, 23 października 2014

Zbiórka 25.10.2014r.

Drogie Wilczki :)

W najbliższą sobotę spotykamy się o godzinie 9 przy kościele.
Pamiętajcie aby zabrać ze sobą:


  • śpiewniki,
  • notatnik i coś do pisania,
  • przygotowane punkty do zdobycia,
  • zdrowe drugie śniadanie.
Proszę o przybycie w ubraniu odpowiednim do pogody (część zbiórki będzie na dworze), co nie zwalnia z pełnego umundurowania.
Wciąż zachęcamy nowe dziewczynki do przybycia do naszej gromady :) Jeśli podoba Wam się na zbiórkach to zachęcajcie koleżanki :)









Linki poniżej przedstawiają zdjęcia z obozu i zbiórki w lesie wykonane przez Ks. Sławka:
Obóz Starosiele
Zbiórka w Starym Gaju


Ze wszystkich sił!
Akela

środa, 15 października 2014

Zbiórka 18.10.2014r. Spotkanie z rodzicami!

Drogie Wilczki :)

W najbliższą sobotę spotykamy się o godzinie 9 przy kościele.
Pamiętajcie aby zabrać ze sobą:

  • zasuszone liście,
  • śpiewniki,
  • notatnik i coś do pisania,
  • przygotowane punkty do zdobycia,
  • zdrowe drugie śniadanie.

Po zbiórce odbędzie się  krótkie spotkanie dla rodziców. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.
Nowe koleżanki również mile widziane:)


Ze wszystkich sił!
Bagheera


czwartek, 2 października 2014

Zbiórka 4.10.2014r.

Drogie Wilczki :)
W najbliższą sobotę o godzinie 9 spotykamy się przy kościele.
Na zbiórkę weźcie ze sobą:

  • kasztany, 
  • żołędzie,
  • wykałaczki,
  • notatnik,
  • coś do pisania.
Pamiętajcie również o zdrowym drugim śniadaniu i przygotowaniu kilku punktów do zdania :)
Nowe koleżanki również mile widziane. :)

Ze wszystkich sił!
Bagheera

piątek, 19 września 2014

20.09 oraz 27.09

Drogi Wilczki :)
Tak jak było mówione na ostatniej zbiórce jutro się nie spotykamy.

Widzimy się natomiast 27.09 i tego dnia zbiórka będzie trochę dłuższa, od 9.00 do 15.00 :)
Spotykamy się o wyznaczonej godzinie pod św. Urszulą i kierujemy na przystanek autobusowy, aby wyruszyć do... lasu :)
Jednak jeszcze przed wyjazdem będzie miała miejsce obietnica, dlatego proszę, aby osoby, które coś mówią powtórzyły swoje kwestie.

Rzeczy potrzebne wypiszę Wam już teraz:
- dwa bilety MPK;
- 0,5 l wody;
- 0,5 l czegoś do picia;
- menażka i sztućce;
- punkty na stopień;
- szóstkowe - karimatę na swoją szóstkę;
- pełne umundurowanie;
- LEGITYMACJĘ SZKOLNĄ;
- jeśli pogoda będzie zła to weźcie ze sobą coś od deszczu :)

Możecie zaprosić swoje koleżanki :) obiecujemy, że będzie sporo wrażeń!

Proszę o potwierdzenie (SMSem) obecności do wtorku 23.09, abyśmy wiedziały ile jedzenia mamy kupić.

Ze wszystkich sił!
Akela

czwartek, 11 września 2014

Zbiórka 13.09.2014r.

Drogie Wilczki!
Zapraszam Was bardzo, bardzo, bardzo na najbliższą zbiórkę  już w tą sobotę o 9. :)
Pamiętajcie o swoich notatnikach i proszę by każda miała ze sobą metr sznurka. Będzie czas na zdawanie stopnia :)

Polecam by zabrać ze sobą ZDROWE drugie śniadanie i coś do picia.

Nie mogę doczekać się naszego spotkania :D

Ze wszystkich sił!
Akela

Ps. W galerii znajdują się zdjęcia z obozu. Miłego oglądania i wspominania :)

poniedziałek, 1 września 2014

Rozpoczęcie roku harcerskiego 2014/2015

Szanowni Rodzice! Drogie Wilczki!

Już we wrześniu wkraczamy ponownie w świat przygód z Księgą Dżungli!
Oto informacje o najbliższym większym wydarzeniu - rozpoczęciu roku harcerskiego :)
5 września (piątek) spotykamy się o 17.40 pod parafią św. Wojciecha.
Wraz z całym Hufcem żeńskim będziemy uczestniczyć we Mszy świętej o 18.00. Proszę o nie spóźnianie się, ponieważ będzie to Msza z wiernymi. Oczywiście obowiązuje pełne umundurowanie i związane włosy :)
Po Mszy odbędzie się apel Hufca, na którym będzie miało miejsce przejście harcerek z drużyn do grona szefowych oraz mianowanie nowych szefowych innych jednostek.
Zapraszam serdecznie wszystkich rodziców! Warto wkroczyć wraz ze swoją pociechą w nowy rok harcerski :)

Jeśli chodzi o zbiórki, to kalendarium wygląda tak:
5 września -  rozpoczęcie roku harcerskiego
6 września - zbiórka :) o 9 :)
13 września -  zbiórka :)
20 września - brak zbiórki
27 września - zbiórka :)


W razie pytań proszę pisać na maila gromady (8gl.fse@gmail.com) lub kontaktować się telefonicznie.

Ze wszystkich sił!
Akela

sobota, 12 lipca 2014

Już za parę dni, za dni parę :)

Szanowni Rodzice! Kochane Wilczki!
Poniżej zamieszczam szczegóły wyjazdu.

19 lipca spotykamy się o 8.40 na stacji Orlen obok kościoła św. Urszuli Ledóchowskiej.
Wyjazd planowany jest na 9.00.

Wracamy 25 lipca. Bus przyjedzie po nas o godzinie 12.00. Jak będziemy wyjeżdżać to podamy Państwu sms-em znać o której orientacyjnie będziemy. 

Co zabrać na obóz


I. RZECZY NIEZBĘDNE
  • Legitymacja
  • Kieszonkowe(nie więcej niż 30zł)
  • Mundur, w którym jedziemy (koszula, beret, spódnica, chusta, podkolanówki granatowe, ew. rajstopy- czarne/ cieliste)
  • Zgoda od rodziców na wyjazd (jeśli nie została dostarczona wcześniej)
  • Leki zażywane stale(powinna o nich wiedzieć Akela!!)
  • Śpiwór
  • Karimata
  • Latarka, zapasowe baterie
  • Kronika wilczka
  • Kapcie do chodzenia po domku ( mogą być te same co pod prysznic)
  • Miseczka, kubek, sztućce - koniecznie metalowe lub plastikowe, NIE bierzemy szklanych !! Warto pamiętać o oznakowaniu poszczególnych elementów.
II.UBRANIA
  •  podkoszulki na każdy dzień, najlepiej granatowe lub czarne
  •  rajstopy (dwie pary, najlepiej czarne/ cieliste)
  •  skarpety na każdy dzień
  • ubranie do spania(dresy, podkoszulka, muszą być ciepłe);
  • bielizna osobista na każdy dzień
  • Spodnie lub krótkie spodenki;( wygodne na olimpiadę sportową)
  • Sweter mundurowy
  • Buty za kostkę
  • Płaszcz od deszczu
  • Sandały
  • strój kąpielowy
III. INNE
  • Sakiewka Sobieradka (a w niej: nitka, igła, zapałki, zapasowy guzik, notesik, długopis, agrafka, latarka)
  • Kosmetyczka(a w niej: mydło, szczoteczka i pasta do zębów, szampon do włosów, szczotka do włosów, gąbka, coś na komary)
  • Klapki pod prysznic
  • 3 ręczniki (w tym jeden na plażę)
  • Chusteczki higieniczne, nawilżone
  • Piórnik z kredkami i flamastrami, klej, nożyczki



Uprzejmie proszę o to, aby dzieci nie zabierały na obóz telefonów komórkowych i innych drogich sprzętów multimedialnych, gdyż dziewczynki mogą je łatwo pogubić lub zniszczyć podczas zabaw.
Jeśli jednak dziecko będzie miało telefon to będzie mogło go używać w godzinach od 19 do 20. Przez resztę dnia telefony będą schowane w pudełku gdzie nic im się nie stanie.
Kontakt całodniowy będzie dostępny pod numerami:
Akela (Anna Malisz)- 728374430,
Bagheera (Aleksandra Rębisz)- 607265931,


Proszę także o pakowanie tylko wyżej wymienionych rzeczy, gdyż potem dzieci muszą dźwigać zbędne kilogramy. Najlepiej będzie kiedy dziecko będzie spakowane w JEDEN PLECAK. Jest to większy komfort przy przenoszeniu bagażu i pewność, że nic nie zaginie. Proszę też nie wyręczać całkowicie dziecka przy pakowaniu, a jedynie mu pomóc, tak aby bez problemu mogło odnaleźć swoje rzeczy.
Za drogocenne rzeczy zagubione podczas obozu przez dziecko nie odpowiada żaden z opiekunów, chyba że zostały one wcześniej oddane pod ich opiekę(np. telefony).